It´s Alive!

Min dator lever.. wiho! Har fått låna en strömkabel fram tills min nya strömkabel kommer.. Hoppas den kommer inom kort.. För nu längtar jag efter den ..

Nog är iphonen bra, man kan surfa med den och ha sig.. Men nog sjuttsingen är en dator bra! Man kan göra så mycket mer genom datorn än på iphonen..




Idag har lilleman haft sin första "långa" dag på dagis.. 6.15 - 15.00. Det inkluderade att han skulle sova där för första gången.
och kan ju tala om att det värmde i mammahjärtat då jag kom till dagis för att hämta honom & fick så bra omdöme om Elis! Dom "förstår" inte hur de kan gå så himla bra med honom. Dom bara "väntar" att bakslaget ska komma, för så hära bra kan de ju bara inte gå! :)

Hur bra känns inte de att få höra??

Det hade gått jätte bra för honom att sova där. Jag själv trodde att dom skulle behöva ta till barnvagn. Men icket de. Han sov där inne i mysrummet, tillsammans med de andra barnen. På sina egna små madrasser och kuddar & filtar.. Mys!
hade väl tagit en liten stund för honom att somna, men de hade inte varit nå problem. Så de känns ju bra att sovstunden funkar bra :)


Kan ju även tala om att nu är den fullkomligen en explosion i Elis mun då de gäller tänder! Tand nr 11 & 12 hann inte mer än titta fram så här tand nr. 13 & 14 tittat fram.
Inte underligt att han dregglar så otroligt mycket! Han är nästan som en vattenkran pojken! Men nu förstår jag ju faktiskt varför han är så himlarns dregglig av sig ;)




Nä vet ni vad, nu ska jag kila till sängs! För jag är TRÖTT..
Hur ofta kommer dom orden ut ur mig vid denna tid, innan jag började jobba?? ;P

Kommentarer
Postat av: Bea

Kan man somna sittande i pulkan kan man nog sova varsomhelst ;-)

2012-02-10 @ 00:46:46
Postat av: sofi

Svar: Tack för tipset! Har fått nå nya tabletter så får se hur det går med dom!:-D

2012-02-10 @ 01:58:17
URL: http://ssofiiihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0