Blandade bilder..

Bjuder på lite blandade bilder idag. Sånt som vart i mobilen & som jag äntligen skickat över till datorn..

Först en bild på dessa Dagisnappar jag berättade om att jag beställt.. Efter kanske 2 veckor efter de vi beställt dem, så kom dom hem till oss. Helt perfekt att ha på dagis! Istället för att hålla på att skriva namn själv på nappen osså nöts de bort , kanske napparna byts på dagis då de kanske inte är så lätt hålla koll på vems napp som är vems alla gånger om de inget namn finns. Nåja jag tyckte dessa var helt perfekt! Så här ser dem ut :)




Sen bjuder jag på bilder på söt liten pojke som ville prova mammas hårband.. ♥







När vi var i piteå så fick elis prova på att sitta i mormors "blomlåda" eller vad man ska kalla de.. :P






Elis har kommit på att istället för att man kan stoppa ner bollarna i detta bollgarage.. så kan man stoppa ner de mesta som finns & som ryms :P








Osså avslutar jag med en bild på "gubben i lådan" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0