JAG VILL!!!!

Denna sommar har ju inte bjudit på mycket sol.. Och jag känner att jag behöver sol & värme.. Vill få lite energi! Trots semester, så känner jag inte att jag fått mina batterier uppladdade..
Suttit och tittat runt lite och är sugen på en resa till samma ställe som vi var till -07. För mig & macke med all inclusive skulle de gå på 7.200/person... Elis reser gratis.. Resan skulle isf gå av 4 november.. Hur härligt skulle inte de vara ?

Jag vill, Jag vill! men pengar pengar.... Naturligtvis kan vi ju spara och fara typ nästa år eller därnästa.. Men de är ju NU jag vill.. Det är NU pengarna inte infinner sig för en resa.. Suck!

Titta bara på bilderna.. Hur sugen blir man inte ???

Kan ingen vänlig, gullig, rar människa skänka ett x-antal tusen så vi kan ta oss iväg på en behövlig utlandsresa?? ;) Typ en julklapp i förskott?


Kommentarer
Postat av: emelie

vänta tills nästa år!!!!! då kan jag följa med!! så kan du och macke unna er en kväll i utlandet så är jag barnvakt en kväll ;) (eller två!)

2012-08-08 @ 14:33:18
URL: http://emelielae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0