Gå & Göm dig!

Det är just vad jag tycker att min huvudvärk kan ta och göra! Gå & göm dig!
Jag har haft en äckel huvudvärk i dagarna 2 nu.. Vet inte vad de kan bero på.. Jag har varken sovit för mycket eller för lite.. tycker inte heller att jag varit dålig på att få i mig vätska.. Så vette tusan vad som gör att denna huvudvärk valt att komma till mig!?


Imorgon är de dags för att arbeta igen efter 1 veckas ledighet.. En härlig ledighet! Jobbar 2 dagar och sen är jag ledig 3 ;)

Funderar på att ta fram cykeln imorgon. Pumpa däcken och börjar cykla till jobbet & Elis får åka i cykelstolen.. =) Det tror jag uppskattas av den lille att börja få åka cykel till dagis :)

Hade tänkt he mig ut på en promenad nu ikväll, men då huvudvärken gjorde sitt så kändes de inte alls lockande.. Är väl egentligen inte så nyttigt sitta här då man haft huvudvärk hela dagen.. Men tänkte inte bli så långdragen vid datorn, då jag tänkt göra en tidig kväll.

Imorgon hoppas jag på att skallebanken inte finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0