Blåsor!

Att få blåsor är ingen hit! Och verkligen INTE då de är på tårna.. Igår var jag & Bea ute på en promenad. Jag använde mina nya skor - vilket jag inte skulle gjort! Fick straffa för de idag då jag fått 2 st blåsor.. 1 på vardera "ring"tå.. typ på sidan/undersidan tån.. INTE skönt jag kan ju tala om!

Hade ju lust att gå en prommis idag också tillsammans med bea.. Men känner att mina tår pallar inte de :( Var nog ont att gå omkring på jobbet i arbetsskorna idag.. Spelar ingen roll vilka skor jag har, så gör blåsorna ont.. Till och med att vara barfota... fy f*n!



Ikväll har jag tänkt kika lite på IKEA´s hemsida efter grejjs till gröngaraget.. Ska till sommaren försöka få lite ordning där inne. Göra en STORrensning där! Finns mycket skräp och bråte som inte alls behöver finnas kvar där. Mycket som skall till återvinningen!

Det jag då är ute efter på IKEA är nå smidigt billigt hyllsystem, samt plastlådor som man kan ställa in i hyllorna.
Tänk så mycket smidigare de måste bli att få ner saker i lådor & skriva på dem vad som är i dem.

Tänk om man vore lite rik.. Så mycket jag skulle vilja ha & som jag skulle vilja göra!
Drömma kan man ju göra.. Eller hur ?! ;)






Kommentarer
Postat av: Bea

Köp nå plåster åsså följer du ut :-)

2012-04-20 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0