Tripp ?

Som jag skrivit tidigare var jag ju sugen på att åka på en liten tripp till grannkommunen imorgon, Arvidsjaur. Men lär nog inte alls bli av. Känns inte direkt kul åka iväg då lilleman ha dessa utslag och blåsor. Men skulle vart skönt för oss alla att komma ut ! Dock lär inte elis vara fri allt imorgon så.. Nåja det är bara att gilla läget. Kommer ju fler tillfällen för oss att åka iväg :)
Vi får helt enkelt göra det bästa av situationen imorgon - alltså - MYSA hemma tillsammans med hela underbara familjen <3

Slänger in en bild på hur Elis prickar/blåsor på kroppen ser ut.. Är de höstblåsor tro?



Kommentarer
Postat av: Lisa L

Hej hej ! Min son har nyss haft höstblåsor, om du kollar min blogg lite längre tillbaka så finns d ett kort. Han fick mest på händer och fötter,men även mellan skinkorna =/ tur dom inte kliar i allafall! Söt som du har och fin blogg :D mvh Lisa

2011-10-01 @ 16:29:18
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0