beroende..

Från ingenstans nu så har jag fått ett sådant sug efter morötter. Morötter morötter i mängder! Ett beroende!
Det är såå himla gott. Osså finns de såna hära små morötter som är förpackade i små plastpåsar, klar att äta på en gång typ. man behöver inte skala eller nånting, skölja av dom typ. Huuuur goda som helst! :)

Idag har jag & elis varit ute på "schtaan" en sväng med Sandra & Novalie. Riktigt trevligt :) Dessutom skönt komma ut & röra på sig lite, få lite friskluft.

Får väl se vad resten av dagen har att bjuda på.. Ikväll tror jag nog att jag ska ta & slå in paketen som Elis ska få, kanske att man bakar nånting också. Men frågan är VAD man ska baka?

Några förslag?


Kommentarer
Postat av: Inger

Jasså... sug efter morötter... när är det dax för nr 2 att titta ut??

2011-09-19 @ 16:41:59
Postat av: Bea

Baka biskvier å kom till mig med en ;)

2011-09-19 @ 16:45:36
Postat av: Bea

jag uppdaterar ju sååå himla ofta ;)

2011-09-19 @ 17:01:52
Postat av: evve

Moster: Hehe ja de lär dröjja innan nr 2 tittar ut :P

2011-09-19 @ 17:07:22
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag bloggar ju idag :P

2011-09-19 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0