Morgonpromenad

Då jag & Elis satt och åt frukost så såg jag vilket fint väder som var ute.. Att jag tänkte att efter vi är klar med frukosten så klär vi på oss & går ut på en härlig promenad!
Tempen visade på bara -5 grader & en härlig sol som lyste! Packade ner pojken i vagnen & tog kameran med ut.
Hade inga direkta planer om var vi skulle gå. Men de slutade med att vi gick in till samhället och vände hem sen igen.. Och under promenaden dit & hem så fotade jag lite grann.. Försökte att leka lite med kameran & dess funktioner/inställningar den har..
Tänkte att jag slänger upp lite bilder som togs under promenaden..

Det blev en promenad på ca 1 ½ timme - härligt! :)
Elis han njuter av att få vara ute i de härliga vädret. Han satt och kika på alla barn som var ute och lekt på skolgården vi passerad, Alla bilar som körde förbi.. Osså satt Elis och brum brumma typ hela tiden :P
Då vi vände för att gå hem så somnade lillgrabben. Tror de bästa han vet är att sova i vagnen... :)



Vi bor väldigt vackert måste jag säga!




Tycker de är lite läckert att de blivit som små istappar som typ blåst åt sidan















Tyvärr så förstör blogg.se kvalitén på bilderna!! Ogillar det!


Kommentarer
Postat av: Lisa L

Jätte vackra bilder :D super läckert då det fryst också blåst precis som du skrev :D mvh Lisa

2011-10-26 @ 15:35:34
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com
Postat av: emelie

Shit så fina bilder! vi får fara ut och ta lite foton då jag kommer upp! ;)

2011-10-26 @ 20:30:52
URL: http://emelielae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0