Leos Lekland - bilder

Just nu så delar jag & macken dator, så därför har de bara blivit mobilinlägg från mig..
men nu så sitter jag vid datorn och tänkte slänga upp lite bilder från då vi var på Leos Lekland


Först nå bilder då vi var på "småbarnslandet" - vilket lilleman tyckte var kul i början.. tills vi varit i stora leklandet med honom! Då ville han bara vara där.

Efter jag & Emelie kört hela hinderbanan, lekområdet på stora delen med elis, så gick vi tillbaka till småbarnens höra.. men där ville elis INTE vara, han tittade bara på oss som om att vi vore knäpp! HUR i hela världen kunde vi tro han ville vara där?! Han "smet" uta från småbarns hörnan och gick till stora delen.. haha.. så de var bara gilla läget :) vi tillbringade hela vistelsen där ;)
'












Nu kommer bilder från då vi var i stora leklandet :)





Dessa rutschkanor fullkomligen älskade Elis att åka! Man hann inte mer än sätta sig tillrätta med honom så börja han tokskratta! han skratta från början till slut :D


Bollhavet var en favorit =)





Heeej Heej! :)







behöver jag säga att han gillar rutschkanorna? ;)
















Dessa var några bilder från Leos.. har hur många som helst, men kan ju inte visa alla heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0