Glömde juh!

Glömde ju lägga upp bilderna på några av sakerna som inhandlades förra helgen då vi var till piteå.. :)

Så jag börjar väl här,

Denna fina leksak fick Elis av sin moster - emelie
när man hammrar med den så ger den ifrån sig olika ljud. och den gula ringen runt kan man snurra på så ger den ifrån sig "klickande" ljud.



Denna giraff fick han av mamma & pappa, tyckte han kunde få sig en ny leksak & den är så smart att handtaget är gjort för att kunna bita/klia tandköttet med =)
fast elis gillar att gnaga på överallt på giraffen.. Hihi..




en pipmugg som inte droppar när man vänder upp och ner på den. och de medföljde ett fiffigt lock som samlar upp OM den skulle börja droppa om man har med den t.ex i bilen. Om man har dropplocket på då vill säga ;)
Jag gillar denna pipmugg, för elis kan hålla i den själv och dricka om han vill



En vårjacka! :) Super nöjd med detta inköp. Har kikat på den länge, men nu var den på rea, så då slog vi till :) Elis har ju bara en massa overaller, och de känns nästan lite väl varmt, vissa dagar. Perfekt att ha denna då vi ska åka bil & så.



Detta köpte vi inte till oss själva, men till min kusin som just fått barn. tyckte detta set var så himla gulligt!
Detta är då i stlk 56, tänkt då Elis var så liten! oj oj, nu börjar vi övergå till stlk 74! Lite skillnad.. hehe..




sedan köpte vi även smycken till mig & mina tärnor, men vet inte om jag ska lägga upp de bilderna, utan de får väntas med till sommaren kanske.. hihi.. ;)



Kommentarer
Postat av: Jenni

Det blir fint. Emil och Sara har gjort en till Mira och den är superfin. :)

2011-05-07 @ 20:51:29
URL: http://jenniamelia.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

snygga leksaker ;)

2011-05-07 @ 21:26:01
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0