Bästa drömmen!!

Inatt har jag nog en av världens bästa drömmar..
Jag drömde om min mormor! att jag träffade henne igen.. Jag minns inte så mycket om egentligen själva drömmen, men tror de var typ marknad eller något här iaf. Och då kom mormor hit - som hon och morfar alltid brukade göra varje marknad, då hon levde.
Ialla fall.. när jag såg henne i drömmen, så sprang jag fram till henne direkt och kramad om henne, ville aldrig sluta krama henne! Jag krama & krama & krama henne, släppte aldrig taget om hon, medans tårarna bara rann ner efter kinder så glad jag var att jag fick träffa henne. Och jag minns att vi pratade massor. Berättade allt som hänt i mitt liv, visade upp lille Elis..
Och när mormor pratade i drömmen, så minns jag hennes röst så tydligt. Precis så som hon lät & hur hon pratade.
Hon berättade en massa hon också, men jag minns inte riktigt vad hon pratade om. Men jag satt iaf och bara lyssnade, stum av lycka över att få se henne igen & prata med henne, krama henne!
Och så mitt i min dröm, så ringer mackes dumma väckarklocka! ;`(

Denna dröm är en av de bästa drömmar jag haft nu på riktigt riktigt länge!

Jag saknar mormor! :(

2002-02-14

Evigt älskad & saknad! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0