Buzzador Kampanj!

Jag har kommit med i kampanjen för "Natusan baby first touch bath & oil"





Jag kommer att få hem 1 stor vanlig flaska av varje till mig själv + 7 st småa av vardera som jag ska dela ut & buzza.. Får väl se hur man ska göra detta.. Men på något vis kommer jag väl lösa de ;)

Är de någon som vet av sig som gärna skulle vilja ha en provprodukt att prova & sedan lämna åsikt vad ni tycker om produkten?

Produkterna ska komma först under v.15 enligt buzzador

Natusan Baby Oil - Den återfuktar huden & skall användas direkt efter badet, eller häll i några droppar i badet.
Oljan fungerar även bra vid massage.

natusan baby bath- är en mild badtvål, den rengör babyns hår & hud. Svider inte i ögonen.
Sätt några droppar i badet eller direkt på babyns kropp.
Vill man ha ett härligt skum så droppa i lite tvål innan du tappar upp badvattnet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag jag jag =)

2011-03-31 @ 22:57:40
URL: http://flisanlilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och jag! :))

2011-04-01 @ 12:17:33
URL: http://sandralaituri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0