Shopping i Piteå

Här kommer lite bilder från shoppingen i Piteå, det vi handlade åt Elis. Och Bild på de fina kallingarna som macke köpte åt sig själv. orkade inte ta kort på resten av hans inköp eller av de andra sakerna som vi handlade, som är mindre spännande :P

Köpte även nå nya som sommarskor åt elis, men dom va för stora, så ska byta dem på torsdag då jag åker ner igen. så dem har jag inte kunnat fota nu :P

på stan så hittade jag mig ett riktigt fint diadem som jag ska ha på bröllopet & jag är sååå nöjd med de!! Hoppas det blir lika fint tillsammans med frisyren jag ska ha. Imorgon blir de en provsättning till av hår. Kul kul!! :D

Body & 2 likadana byxor fast i olika storlekar. Köpt på Kappahl


2 st ko pyjamaser, från H&M


2 bodysar olika storlekar, från CUBUS


Body & byxa, Från H&M



Tiger Pyjamas, från H&M




Mackes Kallingar, från DRESSMANN


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer säkert vara jätte vacker! :)

2011-06-06 @ 12:16:47
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0