Rakar av mig håret!

Usch nu är jag så less att lossa sååå mycket hår! Skulle lätt kunna raka av mig allt hår!
kudden är full av hårstrån, kläderna likaså.. När man har duschat... jaa de är sjukt.. När jag duschar och man har schampoonerat/balsamerat håret, så är händerna FULLA av hårstrån.. BLÄ! Drar jag borsten en gång genom håret så är borsten full av strån.... Åhh.. less allt hår som lossnar och far ÖVERALLT! Såå.. Då är de enklast raka av sig skiten ;)
Nej det ska jag inte göra! Men just nu känns det som att jag lätt skulle kunna göra de.. Men nej.. Förutom alla hårstrån överallt så gillar jag faktiskt mitt hår - om de var lika tjockt som de va förr.. ;)
Hormoner som ska spöka så här.. Kan då tillägga att allt som sker/skett med min kropp för att få det mest underbaraste här i livet - Lille Elis - Är värt allt! Det finns faktiskt värre saker här i livet än hårstrån överallt.
Min kropp & jag har gått igenom en av det mest fantastiska sakerna man kan få vara med om - Bära ett barn i 9 månader & sen föda fram de (visserligen Kejsarsnitt) - Det är en upplevelse, En resa som aldrig kommer ta slut! ♥
Så en slutsats av detta, Min kropp är inte perfekt, har aldrig varit det heller, inte heller nu efter en graviditet som satt sina spår på kroppen, som alltid kommer sitta & finnas kvar. Kanske inte det snyggaste märken/spår.. Men dessa märken är ett minne av det finaste & underbaraste & vackraste som kommit till världen från mig - Oss!

Jag har världens bästa sambo som älskar mig för den jag är! Han ser min insida, vem jag är! :)
Jag behöver inte ha en supermodels kropp för att han ska älska mig. Jag är jag!
Men visst, en del kilon ska bort - men bara för att jag ska trivas bättre med mig själv! =)

Klockan är mycket nu.. Och jag vet inte vad detta blev för ihopdraget inlägg.. Men jaa.. ni fattar nog kanske innerbörden med den.. :)








Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Var det inte läskigt med kejsarsnitt??

2011-01-15 @ 13:20:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag har kollat på en del listor, men jag tycker en del verkar ta med sig såååå mycket. :P

Listan är inte klar, men jag skickar den i ett meddelande på facebook, de blir så långt annars :P

2011-01-15 @ 16:13:58
URL: http://jenniamelia.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu vilken charmig liten plutt du har :) så söt

2011-01-17 @ 14:40:50
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0