Brölllop & dop

Försöker så gått det går att planera och ha mig med bröllop & dopet.. Sakta men säkert kommer vi oss framåt..
Ikväll har jag och macke suttit och skrivit i bröllop/dop boken vi har, vad vi har gjort, vad som är kvar..
Vad som är inhandlat och vad som är kvar att handlat.. Som vi ser just nu är det mycket små fix som skall göras.
Men i början av maj åker jag hem till piteå över en helg och ska inhandla saker som behövs, så man får bort en massa små tjafs..
Usch nu känns det att det närmar sig & de känns som jag ingen koll har på nånting, fast samtidigt är en del klart..

2 maj infinner sig snart & då ska alla anmälningar vara inne. Så då kan man planera mer "säkert" hur mycket mat man ska köpa. Hur bordsplaceringar kommer se ut osv.
Vet av en hel del anmälningar som kommit in, mer vet jag inte.. men känns inte som ens hälften har anmält sig! Nåja är ju 2 veckor kvar innan anmälningarna ska vara inne..

Ska in till blomster affärn imorgon och prata lite om hur jag vill ha min bukett.. har redan gjort det tidigare. Men nu vet jag inte om jag vill ha så.. Eller om jag ska ha på ett annat vis.. Sett en sån fin bukett på internet.. Och nå liknande skulle jag vilja ha.. Den kanske är väldigt vanlig.. men oj så fin.. :) Nåja får se vad som sägs imorgon. Ska även fråga lite om tärnans bukett.. Sen lite priset.. Vill se vad man får för den summan man tänkt sig ;)

Önskar jag kunde knäppa med fingarar och vips är allt klart!
bara för att det är jag så har jag säkert borta hälften av allt man ska ha "planerat" inför dagen D..
Åhh...
Kanske är det nerverna som spelar mig ett spratt nu, är så mycket just nu att jag blir mest förvirrad gällande planering...

Jag längtar! Förstår ni, jag ska bli Fru Kallin! Konstigt.. Men konstigt på ett väldigt BRA sätt :D
Jag ska gifta mig med den karl jag älskar så otroligt mycket! Vi ska bli man & hustru. Helt Sjukt!!!
23 år är jag, aldrig hade jag väl i mina planer att jag skulle ha hus, barn & bli gift redan, jag menar, 23 år är ju ändå ganska ungt - i mina ögon :D
Längtar, jag längtar! 
Sen ska ju Elis döpas samma dag, det blir våran dag tillsammans - Familjens Dag! Vi blir - Familjen Kallin


nej nu ska ja försöka planera lite till! Skriva upp vad som ska handlas då jag drar till Piteå. Ska handla sånt som går att handla, göra bort de mesta! Så det bara är kvar sånt som man bara kan köpa mer när de närmar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0