Uppehåll..

Japp nu är de kanske uppehåll som gäller för bloggen.. Vet inte om ja kommer blogga nånting då jag är hos morfar och så.. ska ha med mig systemkameran, då kanske de blir nån kort uppdatering. Men under juletiden så är det väl ingen som har tid att sitta så mycket på internet och läsa blogg ? ;P

Gick riktigt bra att jobba natt. Var inte liiika mycket längtan hem som förra gången jag jobbade natt. Tror det var för att jag visste lilleman var hemma :)
Tur han är snäll vår grabb, kom hem och käka frukost och gick & la mig. Lilleman sov i sängen med macke. Så när jag la mig tittade Elis på mig och jag flyttade efter honom lite mer åt mitten. Och när jag gjort de så fortsatte han titta och sen rulla han som på sidan mot mig och la händerna mot kudden under kinden och somna. Söta unge! Elis gör så mitt hjärta blir alldeles varmt- älskar honom så mycket !Orden Jag Älskar Dig Kommer aldrig ta slut! ♥

sov först till nio (?) då klev macke upp och for iväg. Sedan kring 10 kom han hem igen då vaknade lilleman, så macke tog honom. Och de stöka på hemma så jag fick sova ett tag till innan det var dags för Macke att fara och jobba. Då var de bara kliva upp :)

Dagen har nu bestått av att inhandla en sista julklapp och sen packa med allt vi ska ha för 3 dagar.. Blev lite mycket ;) men med en liten kräkmaskin behövs en hel del.. Hehe..
Bilen är proppfull av saker..+ julklappar då förstås :)

Vi hade tänkt vänta tills pappan i huset hade hunnit hem från jobbet innan vi ska åka till Elis gammelmorfar. Meeen macke sitter fast uppe i skogen nånstans och väntar på bärgningsbilen.. =/ Så han är några timmar bort..

Vi beger oss alldeles strax mot Rebakk - Mullejaur!! :D
Dock har inte julstämningen infunnit sig än.. Vad är detta???? Hallå julstämning var är du? Har du glömt mig? Hoppas den finner mig imorgon då julen är :) Eller kanske ikväll då hela(nästan) familjen är samlad! :)

GOD JUL PÅ ER ALLA BLOGGLÄSARE!



Måste ju bara säga att det ökar läsare på min blogg - SUPER KUL! :D Lämna gärna en kommentar - Så man vet lite grann vilka ni är som läser =) Har ni frågor eller nånting, skriv och fråga. Svarar om jag kan. Eller är de nå ni vill ska skriva om, säg till. Nånting som är bra - dåligt? tyck till :) Tack!

Charmkillen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0