Polis & brandman

För er som har facebook så blir ju en del bilder dubbelt upp för er att se ;P
Men vad gör de ? :)

Dessa kläder trillade jag över när jag var in på www.ellos.se

så jag kunde inte låta bli.. mitt finger klickade ned dessa i varukorgen. Pappan i huset gillar dom skarpt! :)
Är storlek 68 så är ju ett litet tag innan han kan ha dem.
visst är dem ganska läckra?



sedan klickade jag även hem en röd julklänning jag tänkt ha på julafton.. men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den.. Ska prova den sen igen & se vad macke tycker om den..
Är inne i nån klädsvacka då INGENTING är fint på mig.. Vad jag än tar på mig så hittar jag nå fel.. Men det kanske alla har?
Nej usch för kläder just nu.. Haha.. inte för att jag vill gå utan ;)


Kommentarer
Postat av: Madeléne - Mamma till Harry ♥

Tro mig, att det där med kläder till sig själv är svårt än :) Ibland skulle jag kunna kasta ut hela garderoben för att allt är så fult och inte passar!! :)

2010-12-21 @ 20:20:48
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0