Nattpass...

Japp fick en förfrågan om att jobba inatt. Och nu när pappan i huset är hemma under natten, så kan ja inte riktigt säga nej.. Pengarna är välkomna just nu!
Och att jobba natt är ju inte så "farligt" eftersom då sover ju Elis ändå. Så jag går ju inte misste om nånting så. Sen har vi även min pappa (morfar) som backup. Han ska få sova i gästrummet utifall att macke måste på en långresa inatt. *hoppas inte*
Så det känns bra - för mig- att han är hemma och sover lilleman. Var nästan lite tufft för mammahjärtat förra gången ;) Jag vet det kanske är lite fjantigt.. Är ändå bra han får lära sig att kunna sova borta hos andra, vilket är bevisat att det går ju bra.
Men samtidigt vill jag liksom inte tacka nej till arbete, för som sagt pengar tackar man inte nej till! =) Och nattpass är bättre och lättare än dagpass. Tycker ni jag är knäpp ? ;P



Kommentarer
Postat av: B R K

Nej

2010-12-23 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0