Tiden bara går..

Fanken vad tiden går fort, snart är det vinter och julafton! Hur sjukt är inte de? Jag tyckte nyss det var sommar, nyss jag hade semester och var på resande fot.. F*N man blir ju mörkrädd!
Är det för att man har mycket att göra eller vad är det som gör att tiden går så fort? Vissa dagar bara passerar utan att man hunnit med vad man gjort under dagen.
Nåja inget man kan göra åt. Dagarna går, veckor och åren går. Man kan inget göra för att stoppa det. Bara gilla läget!

en sak jag tänkte på idag, det är om drömmar. Hur sjutton kan man drömma om vissa saker? vart får man allt ifrån?
Hur fanken kan man vakna och det störtar bara tårar? Jag vet själv att jag drömt något riktigt hemskt eller något som gjort mig ledsen. Men HUR man kroppen göra så att man gråter fast man sover och det bara är en dröm? Är det någon som vet detta?
Drömmar tycker jag är ganska intressant. hur man kan drömma vissa saker och just vart man får de ifrån, det måste ju vara saker som hänt i ens liv eller under en dag, en del saker iaf.
Vissa av mina drömmar kan bli hur tokiga som helst. Så att man kan skratta så mycket åt dom.. Haha!!
Nåja, om de är någon som är insatt i detta med drömmar, som kan ge en lite förklaring? =)

Här hemma så händer det saker för varje dag som går. Har nu gjort klart lilltoan och jag är så sjukt nöjd!
Där hänger jag nu mera istället för det stora badrummet :P
Jag ska försöka ta och fixa bilder snart så ni får se hur de blev. Nu inväntar vi handtag från Classe.. Men dom tar sådan tid på sig att skicka iväg sina varor!

Till helgen så är de marknan.. men då jobbar man. Så för min del kommer det nog bli en mycket lugn helg.

Jag hoppas på att snön börjar komma snart. För jag tycker det är så himla mysigt =D

Morfar var förbi för ett tag sedan och hälsade på. fick mig en smörkniv och grötslev av honom, som han gjort själv. De är så fint! Tack älskade Morfar!! :D

Ne nu ska jag väl ta och göra mig klar för dagen! Ha de så bra allesammans.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0