piteå

japp då va man i piteå då..

igår kväll så blev det go middag, grillat osså satt vi ute på altanen. Bjöd pappa på mat. Drack lite vin, fast jag drack en super liiiten klunk.. var inte såå gott de dära vinet.. tog mig en cider ist.. Sen blev de inge mera för min del. Var inte alls sugen.. men macke o pappa dom drack o surra o hade riktigt trevligt =) det hade jag med.. hehe..
såg på en massa youtube klipp sen under kvällen.. haha.. tror vi alla dog nästan av skratt, syrran, macke, jag och pappa.. haha!

sov ganska länge idag.. till typ 10. klev upp o pjollra på.. Gjorde frukost kring 12 och sen packa jag o syrran o begav oss till piteå.. for in på konsum i arvidsjaur och köpte present till mamma. Kom hem till piteå kring halv fem grattade henne på morsdag. Älskade mamma =D

Sen har jag även tagit mig en promenad ikväll, riktigt riktigt skönt! 4 km, ungefär 40 minuter. härligt=)

Imorrn ska jag på stan o kanske det blir så att jag ska färga håret också, få till detta som blivit upp i hårskallen.. haha..

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0