nu så...

Har krattat nästan hela gården nu.. Är inte mycket kvar nu..
Blev så att mackes morfar kom idag med röjjsågen o tog ner nyponrosorna.. Så nu är dom borta, även syrénen o ett rönnbärsträd.. skönt!
Så nu kan de växa upp igen, osså kan man hålla efter de bättre.

Har även varit på återvinningen o dumpat allt skräp.  O macke har varit nu på kvällen med en hel del ris. Men nog har vi kvar att köra iväg.. men de får bli imorrn. .
Och jag har backat med släp för första gången idag!! Det gick super bra. Mackes morfar guidade mig.. hihi.. gick inte fort.. men jag lyckades!
Sen backade jag alldeles själv efter jag varit på återvinningen.. Blev först väldigt snett, var nära på att ge upp!
Men jag körde om, och om och om igen. kändes som om att jag höll på i flera flera minuter! det är lite knepigt att backa, kan inte riktigt de där med när man svänger bilen, hur släpet då beteer sig.. ajja, jag är då glad att jag fixade det dära själv :D

Nu har man ett par dagars arbete framför sig.. Sista arbetsdagen är på söndag, o då är jag ledig en hel vecka, de kommer att bli kanon skönt!

vet inte riktigt om jag törs slänga in en bild på hur mitt ben ser ut efter jag varit o fightat med nyponrosorna.. Men här kommer en bild.. Alla dessa röda prickar kliar gode så mycket.. O nån gör nästan ont.. De ska inte vara smärtfritt att få gröna fingrar.. haha!



Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Gör så :)

2009-05-14 @ 23:25:06
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0