fortsättning....

Att kratta löv är inte världens roligaste man kan göra.. Men dock så måste det göras.. Tror inte att de kan ha varit krattat här på läänge, så känns det iaf.. Kanske är de?
Men de är hur mycket löv, kottar o gammalt gräs som helst.. Dessutom har vi lyckats fylla upp ett helt släp med skräp, från både gård o hus..
Känner inte riktigt att jag har de dära gröna fingrarna.. För jag har ingen aning om hur man ska göra med alla blommorna som finns hära.. jag har iaf klippt ner allihopa till botten, för alla blommor/småbuskar bara hänger efter marken.. kanske var det fel drag av mig att klippa ner dom så ? Kan då iaf inte göra nånting ogjort. Men jag tyckte att det kändes som det mest rätta att göra så.. så alla blommor/småbuskar får växa från börja igen..

egentligen så skulle jag vilja ligga o sova just nu.. men jag pallra mig upp för att jag ska ut o fortsätta att kratta, så jag hinner klart idag, för jag ska åka på återvinningen sen o lämna allt som finns på släpet där. hade det inte varit därför så hade jag sovit en stund till ;)


Tjingeling!

Älskar Min Markus!!!


Jag har inte lyckats få nå blåsor än av all krattning, skönt ! ;) men de kanske kommer.. hehe


Kommentarer
Postat av: Bea

Okej, ja hoppas du inte tog illa upp för ja menar inte den var ful. För de tycker ja inte :) Men ja kan hjälpa dig å fixa om du vill? :D

2009-05-13 @ 17:10:04
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0