Dagen...

Idag så har man jobbat mellan 8-13..
Sen när man kom hem så startade jag en tvättmaskin o käkade gröt till lunch..
Sen så tog jag, sandra o felicia en promenad på ungefär 2 timmar, blev 9 km.. :) Det var riktigt skönt att få komma ut o gå. Men jag skulle ha haft nå andra skor.. För jag har verkligen ont i mina fötter nu :/
Vi gick till spångarna, snacka om att det var länge sen jag var dit! O vad minnen jag har därifrån!!!! *sakna!!*
fick så härliga pirr i magen när vi kom dit, för de var där jag o macke blev tillsammans, o de var där våran första puss blev! ;) Älskar dig!

Imorrn så bär det av till Gnarp. Så under dagen imorrn så kommer de att bli packa väskan o sen ska jag försöka få klart på gården, köra de sista på återvinningen, så de är fint när man kommer hem.. Någon som har lust att komma o hjälpa? ;)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!




Kommentarer
Postat av: Bea

Klart :D Vad tycker du då?

2009-05-20 @ 02:56:00
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

De var ju bra de :D

2009-05-20 @ 10:27:35
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0