trött som nånting!

fattar inte varför jag är så trött idag... usch!
nästan så de känns som om att man skulle kunnat somna där man gick på jobbet..
men men..

Idag så var jag o några kollegor o käkade lunch på Hornavan Hotell.. Så himla god lunch de var dära! Riktigt smarrigt.. Hihi..

för ungefär en halvtimme sedan slutade man jobbet för dagen..
Så på en liten stund så ska jag o brorsan åka o göra de sista i vardagsrummet. så då är de nästan klart.
bara listerna då... Hoppas vi hitta nå lister snart.. Älsklingen skulle försöka ringa runt lite idag, så vi får se.

Hmm..
Hade tänkte bjuda på en bild på sovrummet före o efter.. Inte de finaste bilderna. men de kommer nya sen =)


Före rivning av tapet o igenbyggnad av dörr - sovrummet




Under rivning o efter igenbyggnad av dörr - sovrum


Efter - sovrum

Det hade jag att bjuda på nu..

Ska kila o vila en liten stund nu innan brorsan ringer..

tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Anna

De går undan nu i huset, kul! =)

2009-03-03 @ 19:40:28
URL: http://annapanna.webblogg.se/
Postat av: Moster

Hej gumman! Vad fint sovrummet blev!!!! Vi ska åka upp på marknaden, om vi inte blir sjuka, å då hade jag tänkt att vi ska komma & kolla in huset. Om ni är hemma..?? Emma är ganska kosin sugen åxå.. =)

2009-03-03 @ 19:42:05
Postat av: Anonym

tackar så mycket! :) jag är riktigt riktigt nöjd över sovrummet!!

Okej, jo men de är bara ni kommer förbi o kikar om ni kommer upp till Arjeplog. Slå mig en liten pling innan så. För jag jobbar fredag till fem.. o lördag vet jag inte.. o söndag kväll.. Mamma o dom ska nog komma upp.. Så då får emma träffa alla sina Kosiner!:) hihi...

2009-03-03 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0