Massage

Hujjeda mig så ont jag har haft i min axel sen i söndags...
Typ som om jag har haft en låsning under skulderbladet.. Har provat med ipren tabletter o med zon salva.. Men inget har hjälpt..
Så idag fick en av mina kollegor massera axeln.. GUD SÅ SKÖNT DET VAR!!
Hade inte ont alls i axeln.. Hon hittade mitt i prick när hon masserade..
Börjar komma tillbaka de onda nu.. Men de kan ju göra de.. Men har fått nå smorsel jag ska sätta på skulderbladet, som är inflamationshämmande.. Hoppas det hjälper!

Men imorrn så är man ledig. Det ska bli skönt. då ska jag sova o städa lite grann hemma.

Nu så är jag hos svärmor o ska hämta melker. Ska ha honom hos oss idag medans hon jobbar.
Så då ska vi nog ta en lång promenad jag o melker. Det är ju så himla fint väder ute :)

Tjingeling!

Älskar Min Macke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0