En liten stunds barnvakt..

Jag for o hämta melker då som sagt när jag slutade jobba.
For hem osså la vi oss i sängen o sov från typ 2 till halv fem. riktigt skönt! det behövde jag.

Sen så gjorde vi oss middag när macke kom, kyckling o potatissallad. Oj vad gott, det var längesen jag åt de!

När vi hade dukat undan efter middagen så kom tobias o Felicia. tobbe skulle fixa med nå uttag o kablar.. Jaa jag vet inte vad dom gjorde egentligen. iaf så vi kan se tv o ha internet... (?) Haha..
Så medans Han höll på med det så fick jag sköta om Flisan =D
Hon är nu förnedrans go o söt! Bar omkring på henne medans grabbarna höll på. Efter ett tag så somnade hon.
Ville aldrig sluta bära på henne. Så jag bar henne tills tobbe var färdig o skulle bege sig hemåt.
Söt Felicia :)

Nu så har jag tagit mig en promenad till Svärmor. Ska se på tv. Eftersom vi inte fått igång det hemma ännu..
Telia är jävligt långsamma! Fast man har anmält att vi skulle flytta för längesedan.. Åhh!!
men men imorrn så skulle det komma igång.. Hoppas då det!

Så nu ska jag snart se på "Desperate Housewifes"
Sen blir de en promenad hem igen.. kanske går en längre bit då.. Så de blir lite mer steg idag.. hihi..
detta går verkligen oss åt huvudet... Man blir knäpp!

tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0