Om man hade energi!

Som rubriken lyder, om jag ändå hade nån energi!

Var som sagt hos Bea o Mange igår kväll och såg på Film, "Taken" & "Bröllopsduellen" Så jävla bra filmer båda två!! Det är verkligen filmer jag rekommenderar till er alla! =)
For ut o joggade en runda igår innan jag for till bea o mange.. Så jag var väl klart kring halv tio. så då for vi o handlade lite gotti..
Så kring 22 tiden startade vi första filmen. Sen när vi sett den klart, var ingen av oss trött. så vi tog den andra också =) hehe.. blev lite sent.. Men jag var ändå inte trött efter vi sett den..
Så när jag kom hem så satt jag vid datorn en stund innan jag la mig.. O sen när jag la mig så kunde jag inte riktigt somna direkt.. för jag är såå mörkrädd när jag är själv... Eller jag inbillar mig så mycket saker.. Lät som om att det var någon som gick här hemma.. Så  jag låg o stirra på sovrumsdörren hela tiden.. usch.. Men till sist så somnade jag ju tydligen.. Sov inte riktigt ordentligt under natten, menmen.. imorrn kommer älsklingen tillbaka o då är allt som normalt igen :)

nu har jag 7 dagar kvar att jobba innan nästa lediga dag.. o då är jag ledig 1 dag.. ;P

Jag hade tänkte städa undan de sista nu idag när jag slutade.. Men istället så somnade jag en stund på soffan..
O sen har ja inte gjort så mycket mera än att se på tv o suttit vid datorn..

nu så ser jag det sista avsnittet av "Cityakuten" Herrgud så bra de är! Usch.. Hur kan man göra program som man grinar av?

Tror de blir en joggingrunda efter programmet slutat..

Tjingeling!

Älskar Min Markus!! imorrn kommer han hem o vad jag längtar efter honom!!! min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0