2 dagar kvar..

jepp så är läget, endast 2 dagar kvar till ledighet igen.. skönt! men känns som om att ja kommer stressa ihjäl mig i sommar.. men de kommer bli en rolig sommar tror ja :) hoppas ja!

Har planerat att de ska bli kalas på Lördag, eftersom jag kommer vara borta när jag fyller år. Så blir de ett tidigare firande.. Får väl se om de är ngn som kommer på lördag..
Själv så har man varit på kalas idag hos Sandra o Tobbe, felicia. Fast hon fyller på torsdag ;)
så de blev kalasade där o surrade på en stund.. Mycket trevligt! =)

Snacka om att Åskan gick så extremt mycket idag.. hurvas! Är som mysigt men samtidigt obehagligt...
O regna massor gjorde det.. Så nu är alla blommor o gräset vattnat.. Nice!

Ne nu så ska ja nog kila o se lite tv eller nå.

tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0