Ny dag..

Då var det en ny dag idag.. Nya äventyr ... =P
Haha, nä men några äventyr blir de inte. men ska ut o gå med kusinen snart.
Sen far ja till Sandra o Flisan =)

Sen så får jag se vad man ska göra..
Funderar på vad man ska ha gjort för middag idag.. Kanske man ska göra kebab o sallad? =)

Även imorrn så är man ledig.. De blir skönt.. Fast egentligen är jag inte hel ledig .. För jag måste ändå på jobbet, är ett Usk möte vi ska ha. Så då ska man dit o höra vad som sägs.
Men sen så tror jag inte att de var så mycket mera man skulle göra under morgondagen..

Ikväll så tror jag faktiskt att jag måste ta tag i tvätten.. Ska ta med mig karl också så han får göra lite i tvättstugan. haha..

Nä nu ska jag inte sitta hära o skriva nå mera.. Skriver väl en rad eller två senare idag.

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hehehe, inte är det såå farligt att tvätta, det är ju ganska kul.. man kan drömma sej bort å bara vara en stund. Man får göra det bästa av alla situationer vettu!! Hoppas ni får rena kläder ikväll!

Kram, hemlösa mostern

2009-01-28 @ 17:57:21
Postat av: evve

hehe, nja inte är de kul alla gånger att tvätta :P Men det är ju sånt som behövs göras :)

Hur går det för er med huset då? får ni någon ordning på det?

Kram

2009-01-28 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0