Klockan är mycket och timmen är slagen

Denna tid ska man väl ändå inte vara uppe, speciellt inte när man ska upp o jobba imorgon.
Iaf för min del så ska ja egentligen vara tills sängs.

Men ja o macke har varit hos Bea o Mange sen ja slutade kl. 21..
Hehe. Så himla roligt, gode mycket skratt har vi fått oss =)
Kommer fler kvällar för att få sig en revansch, :P Haha.. Nä men det har varit riktigt riktigt roligt =)

Har fått problem med min sömn.. Jag är inte trött den hära tiden...
O inte egentligen på dagen heller.  Mycket mycket underligt.. Vad gör man?!
Förhoppningsvis så håller de bara i sig nu tillfälligt.. Tror de är så jag har fått igen så mycket sömn under tiden då ja va förkyld o sov mest hela dagarna.. Så de är väl de som är nu.

Hmm.. Vad mera ska ja intressera er med, mina bloggläsare... Vad vill ni veta?
Vilka är ni ? =)

Som sagt, imorrn är det jobb för mig som gäller. Men börjar dock inte förräns kl.12 vilket är mycket skönt  =)
Och imorrn efter jobbet så SKA jag ta mig tid och göra bort tvätten. Så är det bara!

nu så ska ja kila. skriver mera imorgon.

tjingeling!!

Älskar min Markus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0