Jag är otrolig!

Nu har jag städat ut julen.. Skönt =)
Jag har även städat i ordning på lägenheten.. plockan undan ganska mycke småtjafs som man haft.. Har insett att man kan inte ha allt framme, tyvärr.. Även om de skulle råkas vara nå saker som man fått av folk. =/ Men tror dock de mesta var mitt egna som ja tog ut.. hehe..
Men de var skönt att få städa undan lite saker iaf. Blev lite mer...luftigare.. Eller vad man säger =P

Så nu är de bara dammsuga och skura som behövas.
Även TVÄTTEN ska göras.. Jag är Otrolig, jag Ids jäklar inte göra de.. Kände ingen lust till just att tvätta.. =/ Städa går an :) men inte tvätt..
Kanske gör de senare i veckan =)

Nä nu så ska ja lägga latsidan till och slöa i soffan en liten stund. Så kanske man ids dammsuga senare.

Tjingeling på er!

Älskar Dig Markus!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan tvätta din tvätt om du kommer och städar bort min jul... och dammtorkar :P

2009-01-14 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0