Börjar bli less?

Är ni less på att jag kommer med nya inlägg hela tiden?! =P
Men nu så hade ja nå låtar som ja ville lägga in..  hehe.. Får se om de dyker upp nå fler låtar idag. Eller om de kanske kommer mera imorrn eller nå. Vem vet? =)

Blev väl inte riktigt som jag hade planerat igår. att komma mig i säng på en gång efter ja skrev de sista inlägget.
Var  vaken o såg lite på "Kod Mercery" o va social med svärmora o busa med melker.
Tror jag somnade kring 02.30.. Huvva !
Sen så gick inte nattens sömn så bra.. Eftersom jag då blev så rädd för att försova mig.
Då tror jag att min kropp var på spänn hela natten. Så ja vaknade varje hel timma. O trodde klockan var 06.00.. =/
O när klockan väl ringde så var jag gode trött. Men tog mig upp o gjorde mig i ordning. Hann till o med äta frukost i lugn o ro =)

Nu så har jag rast.. Jobbar en delad tur. Så jag börjar om 16.15. o jobbar till 21.15.
Jobbar även kväll imorrn, så de blir skönt med sovmorgon! =)

Säger då det bara.. Du hade tur.. Tror du blitt galen om du varit där idag.. Bokstavligen..

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Japp!!! Instämmer helt...hehehe....

2009-02-04 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0