Äntligen!

En klapp på axeln till mig! =)
Jag har gjort bort tvätten nu. Oj så skönt de va att bli av med den!
Vet inte varför de blivit så, men även om jag bokar in en tvättid o allt, så blir de ändå aldrig att jag tvättar då.
Utan istället så tvättar jag mitt i natten! Förstår inte varför, men de känns som om att de är så mycket lättare att tvätta nattetid.. Underligt.. Men nu så har jag då gjort det.
Så tvättkorgen är nu TOM ! =)
Allt blev färdigt kring 4 imorse, då gick jag o la mig.



Klev upp kring 12 idag o gjorde mig i ordning för att fara på Mötet som  var på jobbet idag.
O nu så är de färdigt.. Så nu sitter jag hära o fördriver lite tid.
Blir att fara ut o gå en promenad med Thea o Hennes lilla Casper =)
Sen får man se vad kvällen har att bjuda på ;) hihi..

Imorrn så är de jobb som gäller, eller hela helgen så är de jobb.
Börjar 06.50 imorrn, inte alls så där jätte roligt börja då. Men så är de :) Då får jag ju sluta kl.16.50 =P Haha..

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0