skärpning

Vi blev bjuden på att få äta middag hos mackes morfar o mormor.. Palt bjöds det på.. Mm.. det var gott.. Tur man hade gjort en promenad innan.. O sen så tog jag mig en promenad till mackes mormor o morfar.. Så då blev det ju en till promenad, men den var dock kort :) dom bor ju inte så långt bort.. hehe..

jag måste ta o skärpa mig i promenaderna.. Måste ta tag i mig själv o börja om med att ta promenader..
För det är verkligen skönt att få komma ut o röra på sig!
Så Skärpning!

For sedan förbi min far o hälsade på en snabbis..
Fick även låna med mig hans spel hem, så nu kan jag spela GH  här hemma :)

Imorrn efter jobbet så bär det av iväg till Piteå, skall sova där till på lördag.
Så då blir de ju inte lika tidigt som man måste kliva upp på lördagen.. Nu blir de ju mycket närmare avstånd att köra :)
Får se om kanske mamma skulle följa med till luleå.. osså kanske syrran ska följa med :) Hoppas för det skulle vara riktigt roligt..

Imorgon så är de jobb som gäller. Har en lååång dag.. 7-17... Men men.. Nångång ska man jobba långdag..hihi..
tror att på en 5 veckors period så har jag bara 4 dagar då jag jobbar 7-17.. så det är ju inte alls så farligt..

hmm.. vet inte om jag har någonting mera att informera er om just nu :P

får se om man kanske bloggar en gång till senare.. innan man ska lägga sig..

Men de återstår att se :)

tjingeling!

Älskar Min Markus!


Kommentarer
Postat av: Malin

10 timmar e inte så länge :P

Tänk på mig som jobbar minst 12 timmar om dagen-5 dagar i veckan ;)

2009-02-13 @ 11:42:02
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0