Inte skrivit på ett tag

Inte är man snabbast eller duktigaste personen på att uppdatera i bloggen kan man säga.

Nu är man då hemma från den Fackliga kursen som hölls i Sunderbyn Folkhögskola.
Även om de var långa och tunga dagar så var de riktigt bra. Man öppnade upp ögonen för vad facket är bra för. Och varför man egentligen är med i det, TROTS att det är dyrt att vara med i det!
Hade super bra kursledare - viktigt att de är de som håller i det är bra och vet vad dom pratar om!
Men jag ångrar faktiskt inte att jag for dit. Och nu har man anmält sig till en fortsättnings kurs som hålls i november.
Men får se om man ska fara på den. vet inte om jag har nånting då, känns som jag har de. Men har jag inget annat då så blir det nog så att man ska fara dit.

vi kom hem på torsdag kväll.. snacka om att man var trött då, helt slut i kroppen.
Och pricken över i:et att man skulle upp och jobba på fredagen, från sju..Hujjedamig!
Även igår jobbade man, men då började jag halv tolv. så då fick jag mig en sovmorgon  - SKÖNT! =)

IDag är man helt ledig, håhåjaja vad skönt!

Har städat undan lite i köket som såg ut som ett bombnedslag.. Så nu har jag skickat iväg karln min för att inhandla till middagen som vi ska laga. Köttgryta och ris, mmmmm såååå gott!!! ;D Mammas köttgryta är så grymt god.

jo förresten, under tiden som vi var i Sunderbyn på kurs, så for vi förbi och hälsa Sandra och Hennes lilla Flicka Felicia på BB. Gud vad Felicia är söt! En riktigt pärla är hon! var kul att hälsa på sandra, hennes pojkvän var inte där när vi hälsa på. Han skulle komma på kvällen. Synd att man inte kan hälsa på så ofta, men ska försöka hälsa på när man åker hem till piteå och så dära.

Nää nu så ska jag kila..
Men ni får ha de så bra alla ni som läser i min blogg =)
Ingen av er som är duktig på att göra om bloggen? så man få en mer "personlig" blogg... Är ju så trista mallar som finns hära.. =/

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0