Fått besök och ska på besök..

klev upp kring 11 tiden idag.. När jag satte mig vid datorn så ser jag att min kära kusin är inloggad.. Så hon börjar skriva med mig, och de slutar i att hon frågar mig om jag har lust med att få besök? Absolut så har jag det! Är alltid kul med besök. Dessutom hade hon med sig minsta killen, Kasper =) Han är så gudomligt söt!

Så nu har dom varit hära och hälsat på en stund. men kasper blev less så dom for hem. Men tack för titten =) nu så gäller det bara för mig att hitta en dag så ska jag hälsa på er också! =) alltid kul att sitta och prata med thea!


Och nu i eftermiddag så ska jag och svärmor fara till slagnäs och hälsa på Mackes farmor. Ska även ta och lämna lite saker som hon glömt. Det ska bli roligt se hur det går för henne.

Nä nu så ska jag kila. Ska nog ta mig in till samhället och inhandla lite till tacosen vi ska äta idag =)


Tjingeling!


Älskar dig Markus!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joo, visst blir det bra=) Klart du måste komma och hälsa på någon gång=)

2008-10-23 @ 09:59:40
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0