Det trodde jag aldrig...

Sedan detta program började så kunde man ju bara drömma om att man skulle få vara där själv en dag och se det In Real Life! Helt sjukt detta. Nu har vi gjort de! Är det sant? Ska vi verkligen göra det, ska vi verkligen dit? Har inte riktigt fattat det ännu.. Oj oj oj.. Jag har som inte riktigt kommit ner till jorden ännu..  Hehe

har varit med Bea idag sen vi båda två slutade att jobba. Fick äta en riktigt god middag hos dom. Det hade du verkligen gjort bra Mange =)
Sedan så kom jag och bea på att vi skulle baka.
Så för alla som inte har fått reda på det under kvällens gång, så har jag och Bea Bakat! =)
Det vi bakade var :  Kärleksmums, Morotskaka, chokladbollar, Snickers och en mint kladdkaka.
=)

Nä nu så måste jag krypa ner till sängen!! Vill verkligen inte försova mig imorgon  - som jag gjorde idag =( Inte alls roligt.

Kan skriva mera imorgon om vad jag har gjort i helgen =)

Älskar dig Macke!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vara med vart?? :)

2008-10-14 @ 17:25:21
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0