Välkommen till min Blogg!


image1

Välkommen till min Blogg!

Nu är det
mycket nytt.. haha..  har skaffat mig en blogg sida, och en netlog.. typ kanske samma stuk eller nå, inte vet jag :P


nåja, blir det bara blaha av allt så får man väl ta bort sidorna, är ju inte mer att göra.. :)


Snacka om att det har varit ett par helt otroligt fina dagarna nu. Hoppas att dom håller i sig i flera dagar till. Är ju så himla skönt att vara ute nu.

Köpte mig en cykel i söndags, så nu har man börjat sitt nya liv. tror det är två gånger på denna vecka som jag kört bil. resten av veckan  har jag cyklat :) Känner mig faktiskt mycket piggare och gladare sen jag började, och ändå är de bara några dagar.. men men jag är glad för det!

Idag på jobbet så har det väl inte varit något annat än vad de är alla andra dagar. Men vi tog ut några av våra boende på en promenad och tog oss en fika på torget å bara myste på i det fina vädret! :)

Vet inte riktigt vad man mer ska skriva egentligen... Är ju så ny på detta så... haha..

ikväll så blir det att börja flytta ut alla möbler från vardagsrummet..Det kommer nog bli riktigt trångt att röra sig i våran 2:a när vi tagit ut alla möbler..haha!  Vi ska tapetsera om till veckan. Mamma kommer upp så hon ska göra det. Men jag och min sambo Markus ska göra allt förarbete i helgen. undra hur pigg man kommer vara på söndag att orka göra nå.. är nog trött efter morgondagensparty ;) Haha! Men det blir nog bra ändå..;)

Nu så längtar jag efter min älskade lillasyster Emelie! Hon är på väg hem från tjeckien nu!

hmm.. Vet inte vad mer jag ska skriva.. Skriver väl mera imorgon..

Puss Och Kram På Er!
Vännerna ni är underbara!
Älskar dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0