fullrulle

Är i full fart att göra klart förarbetet i vardagsrummet. Så att allt är klart när min älskade mor och syskon kommer imorgon kväll. så då är de bara att börja tapetsera på tisdag morgon :)

Igår kväll så var det party party för hela slanten! Var en riktigt lyckad kväll! Men dock är den sena kvällen lite dimmig.. *hmm* Haha... Nåja. Riktigt trevligt var det. Mycket sång blev det också!
Vi får ta och göra om detta snart tjejer och killar :D

Imorgon så är det Piteå som gäller. Ska då på ett studiebesök med några från jobbet. ska till Källbogården för att se hur solrummet dom har ser ut. kommer nog att bli en riktigt riktigt trevlig dag :)

Så nu mina vänner måste jag ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon.. Måste hämta låne bilen och hinna göra mig klar innan de.. och jaa en massa.!! *suck*



               Vännerna ni betyder oerhört mycket för mig!                      Älskar dig Markus!             Puss och god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0