Fru Kallin

Nu är  vi gift! Man & Hustru. Känns fortfarande helt overkligt att vi gift oss. Jag smakar fortfarande på mitt nya efternamn som Kallin & inte Laestander.. Konstigt..
Var in på banken idag och skulle göra en underskrift.. Shit tänkte jag! Hur ska de gå.. Men hon i disken sa att jag kunde skriva med mitt gamla ännu.. Skönt! Men jag måste ju träna att skriva under med mitt nya efternamn..;P

ska blogga lite mera senare om själva dagen!

Men dagen & kvällen kunde inte bli mer lyckad! Allt gick som på räls. allt var så fint. Så underbart!
Jag är såå lycklig! har jag alltid varit :) Men detta var något riktigt speciellt. Och inte att förglömma dopet för Lilleman. Han var sååå otroligt snäll & duktig i kyrkan. Han var så fin, som alltid! :)

Våra näbbar,tärnor & bestman var också så fina.

25 juni 2011 är en dag som jag alltid kommer att minnas!

Bilden tagen med iphone. kommer fler bättre bilder från dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0