tröttheten själv...

dra mig baklänges såå trött jag är! är nog förkylningen som gör sitt..
usch! när ja kom hem imorse efter jobbet så hann jag väl kanske sova 3-4 timmar innan jag vakna av världens nästappa! trodde typ inte jag skulle få luft.. nämen ni vet hur de känns då man är så där dunder täppt?
sen halsen var inte alls med mig, hes som en kråka.. nä blä usch!
sen fortsatte jag sova till 3 i eftermiddagen.. och så länge har jag väl aldrig kunnat sova då jag jobbat.
blir strax att lägga sig en stund till innan man ska iväg och jobba.

idag har jag börjat fundera ifall jag & elis ska åka bort till veckan några dagar.. men de återstår att se vad som händer. är sugen på de. meen, bensinen är ju så jäkla dyr idag! nåja ha ju någon dag till att fundera på.. :)

ne nu ska jag goa lite med min lilla prins innan jag ska vila ett tag


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag vet att de är efter graviditeten, men jag hade ju hoppats att jag skulle slippa. :P Det har ju kommit nu :P Nåja, de är ju som du skrev, de är bara gilla läget. Förhoppningsvis så slutar de väl någon gång ;) Hehe.

2011-08-15 @ 00:17:26
URL: http://jenniamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0