godmorning sunshines!

Ny dag.. Mera snö.. :/ Detta snöväder kan aldrig ta slut.
Vill inte de ska komma så mycket mera snö nu. Tycker de är tillräckligt nu.
Jajja.. inte mycket jag kan göra åt det...

nu har man fått nattenssömn..
Sitter o käkar lite frukost nu. Osså väntar jag på att "Mammas Nya Kille" ska börja på radion.. hihi.. Är så muppigt program men gode roligt :)

Älsklingen ligger o sover. han har jobbat natt. Så han ska få sova en stund till innan jag väcker honom o vi ska bege oss iväg till huset o fortsätta att packa upp.. Är less vårt kartongliv.. Man vet ju för sjutton inte vart man har allting..

Hade även tänkt ta o lägga in en bild på hur bygget i köket går.
Har ju vart tvungen att bygga om lite för att rymma den nya kyl o frys..
Här kommer bilderna :)

Före - Köket


Efter - Köket
Inte riktigt riktigt klart ännu. Men så ser de iaf ut efter ombyggnaden :)




tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0