Vad hände?!

Jo vad tror ni inte hände idag??
Solen sken så fint på eftermiddagen så jag fråga ifall bea o ja skulle ta en mjukglass då de va så varmt o härligt ute.
Jag tog headsetet och begav mig på cykel in till Kalles.. MEN när jag cyklat halvvägs, vad tror ni händer, joo det börjar att regna! Jävla typiskt när man planerat in en mjukis. Kanske ett tecken på att man inte skulle tagit den dära glassen?
Jajja vi åt iaf o surra på, satt i Bea´s bil i värmen.. ;)
Sen var det bara för mig att bege mig till jobbet för att arbeta..
jobbet gick bra.
så efter jobbet cyklade jag en sväng innan jag for hem, kikade på desperate housewives.
O nu sitter jag hära och nöter. hihi..
har hållt på med tvätten o snart ska jag hänga upp den. Sen har jag packat in mediciner o plåset m.m i vårt medicinskåp som vi skruvat upp. Så de känns bra =)

Sen måste jag nog ta tag i dammsugaren även om jag inte känner mig så lockad till att göra de. ajja.. hehe..

Imorrn så bär de av en sväng med Bea, ska bli kul =)

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0