kort inlägg nu..

kan ta o skriva en liten rad senare ikväll kanske..
men igår så höll vi på som tusan i huset.. spackla o slipade ännu mera i sovrummet..
så idag har vi tapetserat klart dära :) WOHO!!! Så himla skönt.. Nu är de vardagsrummet kvar.. får väl se om de kanske hinns börja att tapetsera dära imorrn? de återstår att se..
Fick ta in ett proffs för att spackla dära... såg ju ut som ett hejkomohjälp..
men nu så är de fint igen :)

igår så drack vi lite vin o prata läänge.. tror vi gick o la oss nångång efter klockan ett..

vet jag lovade bilder.. men hinner inte lägga in nå nu..
men de kommer kanske imorrn kväll?

ska ut o äta middag nu..

Det är så himla värdefullt att mamma o mange är hära i hjälper till!!!
O sebbe :) hihi..
Jo just ja, våran duschvägg är ju uppsatt nu.. hehe.. blev så himla fint!!

osså vet jag inte om jag sa att hallen är också färdig? men det är den då :) och den blev jag också så nöjd över!

Tjingeling!!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0