Vilken tur!

Kan ju börja med att berätta om i torsdagsmorgon.. Det är så att sopbilen kommer varannan torsdag.. vilket det var igår som den kom.. men inte hade vi tänkt på det, även jag skrivit upp det! O vi fick inte glömma det, eftersom tunnan var alldeles full!
nåja.. Älsklingen kommer hem på morgonen o berättar att vi hade verkligen tur med tunnan. För när han hade vart ute på någon körning o kom hem, så insåg han att våra grannar hade ställt ut tunnan, men Inte vi!
Så han skynda sig o göra de. O tur hade han, för precis när han hade gjort de så kom sopbilen o tömde.. Det var tur! Annars hade vi nog inte klarat oss två veckor till..
O allt detta berättar älsklingen gladeligen , tjugo i sex på morgonen! Knäppgök! O jag hade sovmorgon juh!
Men jag älskar honom ändå :)

Idag så har man jobbat till 4, egentligen till 5. Men tog ut min friskvård. O har promenerat Med Sandra o Felicia :)
mycket skönt att få komma ut o röra på sig. o prata på.. :)
o tur hade vi med vädret.. men dock va det inte alls kul att få i slasket, skorna var blöt helt igenom. Sockorna gick att vrida ur så mycket vatten var det i dom. O längst ner på byxorna var de både sand o blött..
men smällar man får ta :)
Gick en riktigt lång o härlig promenad.
Sen så fick jag äta hos Sandra o Tobbe, mycket snällt av dom! :D Mycket roligare äta med någon än att sitta o äta middag själv.
Sen så har vi sett på talang o Singing Bee.. Mycket trevligt! :)
Tackar så mycket för ikväll o middag. Roligare va med er än att sitta hära hemma o uggla för mig själv!

Jag är i valet o kvalet om jag ska åka ut till min farmor o farfar imorrn.. Eller vad jag ska göra.. Jag måste verkligen fundera!

Nu närmar sig min ledighet med stormsteg!! hihi.. arbetsdag 6/9 gjord.. :D

Tjingeling!

Älskar min Markus o Jag saknar honom så grymt grymt grymt mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0