En liten Molly

Mycket har hänt sen sist jag skrev. 

Den 10 februari följde min syster med macke från Piteå, hon skulle vara här och hälsa på måndag till torsdag. 

Eftersom jag ville bebis skulle börja anlända så tog jag och skotta gården här , hade kommit en del tung jobbig snö! 
Dem kom ganska sent så vi bara slöa framför tvn den kvällen. 

Sen tisdag den 11 februari, åkte vi in till samhället för att städa i huset - veckostädningen som ska vara för testarna. 
Gick ganska så tungt städa. Sammandragningar/värkar lite då och då. Tur jag hade syrran som hjälp! Annars hade de väl tagit hela jäkla dagen! 

Kommer ett inlägg senare om fortsättning.
Men syrrans visit här blev kort ;) eftersom de bar iväg till BB på sena kvällen den 11 feb. 

12 februari anlände en liten Molly till oss ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0