Åt Helgen

Jag har tagit tid på mig att sätta lösenord på bloggen för de har ploppat upp lite folk nu och då som begärt att få lösenet då jag låser bloggen.. Så tänkte jag har den öppen någon dag till.. Men under helgen som nu kommer så kommer jag att låsa den!
Så är det någon fler som vill ha lösenet så lämna en kommentar.

Nu är det 1 vecka kvar tills vi ska på UL (Ultraljud) & jag längtar så mycket! längtar efter att få se den lill krabaten som bosatt sig i magen :)
Denna graviditet så har det tagit längre tid innan jag kunnat känna nå rörelser där inne. Har väl vart nå bubbel/fladder sådär nångång för någon vecka sen, men som jag inte kunnat avgöra om det bara varit en fis som bubblat i magen ;P eller om de vart bebis som stökat..
men nu de senaste dygnen så har de börjat bli mer och mer tydligt tycker jag & speciellt på kvällarna så kan de buffa på rätt bra där inne. Jag längtar så mycket nu efter att få kunna känna på utsidan också, så macke får känna! Och Elis för den delen :) han tror att varje gång min mage kurrar så är de bebis som låter & han lägger då sitt huvud mot min mage och lyssnar på vad bebis säger :P haha!
På torsdag så går vi in i v.19 (18) så snart halvvägs - vad vi vet än!

 

Kommentarer
Postat av: Monica F

Jag vill oxså gärna fortsätta o läsa

2013-09-04 @ 07:19:19
Postat av: Anna

Vill läsa :)

2013-09-08 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0