Lidande än en gång...

Jag förstår inte hur jag ska göra för att få igång mitt skrivande i bloggen igen..? Tiden orken & lusten infinner sig helt enkelt inte för mig att skriva här. Bloggen blir alltså än en gång lidande & den står åter och samlar på sig lite spindelnät ;)
 
Vet inte vad jag skriva för något.. Men efter nästan 2 månader som laisvallsbor är vi nu hemflyttade igen! och herregud så skönt det är att få komma hem till sitt hus & sina saker!
Vi har inte haft de dåligt i laisvall alls..! Men att bo där ute på ett ställe där man inte känner någon, 4 mil ifrån samhället & till folk man kan umgås med - nä ingen hit! För när man väl kört hem efter en arbetsdag så är de inte direkt så att man kör tillbaka åt samhället för att umgås.. Inte ekonomiskt hållbart!
Nu ha vi(jag & elis) haft turen få bo hos B & M en del dagar & det tackar vi för! :))

Laisvall är väldigt fint & vacker - de dagar solen skiner! ;) Det känns verkligen som man bott mitt i fjälle!

Annars då ? hmm.. inget skulle jag tro.. Mer än att vi ska åt kusten imorgon, till sjukhuset för en kontroll av den lilles öron efter operationen han gjorde, då han satte in rör i öronen. Han surrar en hel del! Vissa dagar är de så mycket prat att man tror man ska få skavsår i öronen.. haha!
Men talet är fortfarande väldigt orent - vissa av orden, men det tro jag har mycket göra med att de ord han hörde innan han fick rör  är ju så han "lärde" sig att de skulle låta. Och han har inte riktigt kunna få till hur de egentligen ska låta. Fast de är nog sånt som tar den tid de behöver :) Vi övar och vissa dagar är vi väldigt Övertydliga hur orden ska låta.
Det ska i alla fall bli spännande att höra vad de säger imorgon efter hörseltestet, som förhoppningsvis visar på ett bättre resultat denna gång än innan operationen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0