11 år av saknad

Idag är det 11 år sedan himlen blev en ängel rikare.

11 år sedan vår fina underbara fantastiska mormor somnade in.. Hon är saknad varje dag!

En människa som fick lämna detta jordelivet alldeles för tidigt. Hon hade så mycket kvar att få se och få uppleva. Barnbarn & barnbarnsbarn hon aldrig hann träffa.
Min & mina syskons käresta hann hon heller aldrig få träffa.. Bröllop & dop hon inte kunnat vara med på..

Önskar så mycket att du fått leva än idag och fått vara med på vårat bröllop, dopet av våran son, ditt barnbarnsbarn..

Träffat våran minsta lillebror! Han anlände till världen 6 dagar efter du somnat in.. Du skulle älskat honom lika mycket som du älskade oss andra! Önskar du fått träffa honom! Önskar han fått träffa Dig och att han hade fått Känna och ta emot av den enorma kärlek du gav. sån kärlek du gett oss andra! Önskar så mycket att du fått stanna kvar hos oss! Du togs ifrån oss alldeles för tidigt... Alldeles för tidigt!!

Jag önskar så himla mycket..

Även om hon inte finns här i egen person hos oss, så finns hon med oss, i våra hjärtan & våra tankar. Hon är närvarande i allt som sker. Jag tror hon ändå får uppleva och se saker med oss- fast från sin sida av denna värld.

Hon är min skyddsängel - det vet jag!

Jag saknar stunderna då vi var hos er i mullejaur och du & jag kunde sitta timmar och prata om allt mellan himmel & jord. Du lyssnade, du berättade & du gav en kloka råd.

Mormor, jag saknar dig så jävla mycket!!

Puss,älskar dig mormor! Du är med mig varje dag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-02-15 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0