Uppföljare..

Ni vet ju då jag skrev om Herr popcornskal som hade fastnat innanför tandköttet längst bak i munnen ?
Nu är det så att IGÅR typ 2 dagar efter, så kröp lilla skalbiten fram! Snacka om skön känsla de var! Var som en lättnad i hela tandköttet då den for ut.

Igår var vi och hämtade syster/moster som kom med bussen från Piteå och ska vara här över helgen. Riktigt mysigt ha hon här. Vi for och hyrde 2 filmer igår som vi såg, Den nya Irene Huss & så såg vi på Water For Elephants.  Båda filmerna var riktigt riktigt bra!
Den sistnämnde filmen rekommenderar jag Starkt!! Den var riktigt riktigt bra. Man blir såå arg i filmen, samtidigt som man blir så ledsen & så glad. Den är en film som framkallar många olika känslor.

Idag packa vi ner Elis i vagnen osså tog vi oss en promenad till samhället där vi lämnade igen filmerna. Och hyrde oss nya ;) Gäller att passa på med skräckisar då macke är borta, har en långkörning ikväll. Fast vi hyrde oss även en barn/familjefilm - Rio. Hehe den var riktigt skojjig :)

Efter vi varit på Shell och lämnat & hyrt filmer så gick vi till Caféet. Men kakan jag & syrran tog var inte god! Den såg så himla god och smarrig ut. Men då vi tog några tuggor så krossades våran bild om en utsökt smarrig kaka. Vi kunde inte ens äta upp ½ kakan.. Usch!

Snart ska vi till att kika på Fångarna på Fortet. Sedan natta lilleman och sen blir de skräckistime här :)


Ha det så gott alla mina bloggläsare ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0